سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی بیمارستان ابن سینای شیراز

خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی بیمارستان ابن سینا با هفت اتاق مجزا و ۱۶۰ مترمربع زیربنا با اعتبار ۶ میلیارد ریال در بیمارستان اعصاب و روان شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با پیگیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان این دانشگاه، خوابگاه و استراحتگاه مرکز آموزشی درمانی اعصاب و روان ابن سینا، افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه گفت: با توجه به نیاز مبرم دانشجویان پزشکی کارورز در مقاطع تحصیلی مختلف به وجود یک استراحتگاه و خوابگاه استاندارد و منظم، با پیگیری شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه و همکاری مدیران مرتبط، این خوابگاه و استراحتگاه دانشجویی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

سیدمجتبی میرابراهیمی ادامه داد: این واحد رفاهی دانشجویی با داشتن هفت اتاق مجزا و ۱۶۰ مترمربع زیربنا با صرف بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه اختصاصی رییس دانشگاه، راه اندازی شده است.

او ایجاد واحد‌های رفاهی ویژه دانشجویان را بر عملکرد دانشجویان در زمینه‌های تحصیلی و بهره وری تخصصی آنان دارای تاثیر مستقیم خواند و افزود: با ارتقای استاندارد‌ها در زمینه رفاه و تجهیزات رفاهی، این تاثیر مطلوب‌تر و اثرگذارتر خواهد بود.

میرابراهیمی همچنین از تجهیز کامل این خوابگاه در آینده نزدیک با اعتبار بیش از دو میلیارد ریال خبر داد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.