پروژه خیرساز بخش بستری بیماران حاد مردان در بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان فارس با معرفی بیشتر این مرکز درمانی به عنوان بزرگترین بیمارستان اعصاب و روان منطقه جنوب کشور که علاوه بر خدمات رایج، در بخش پاراکلینیک نیز فعال بوده و به بیماران استان‌های همجوار نیز خدمت می‌کند، از خیرین خواست تا در توسعه خدمات این بیمارستان سهیم شوند.

او این پروژه را سرآغازی جدید برای خدمت به بیماران اعصاب و روان عنوان کرد که با هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا، در ۱۲ اتاق، ۴۰ تخت بستری، و با هزینه حدود سه میلیارد تومان از سوی خیر و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، احداث شده است.

رامجردی افزود: بخش بستری بیماران حاد موجب تفکیک بهتر این بیماران برای طول دوره حاد درمان، با امکانات لازم خواهد شد.

عضو بنیاد خیریه سلطانی نسب نیز که به نمایندگی از «اکبر سلطانی نسب» خیر پروژه در این آئین حضور داشت، با تقدیر از همکاری مسوولان دانشگاه برای پیشبرد و راه اندازی این پروژه، تلاش پزشکان و پرستاران و مجموعه سلامت را پشتوانه‌ای برای خیرین و گام برداشتن در مسیر اقدامات نیک عنوان کرد.

در این آئین از اعضای بنیاد خیریه سلطانی نسب و خیرین این پروژه تقدیر شد.

این بخش درمانی با امکاناتی نظیر اتاق بستری، اتاق ایزوله، غذاخوری و بخش تفریحات، به عنوان بخش بستری بیماران حاد مردان ۴ راه اندازی شد.

انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.