معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تبریک به عملکرد مجموعه سلامت فارس برای داشتن کمترین موارد مرگ و میر در میان موارد مشکوک و مثبت قطعی مبتلا به کروناویروس، این اقدامات را نه تنها در کشور، بلکه در دنیا بی نظیر و یک الگو خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسم جان بابایی در ارتباط وب کنفرانس با اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، ضمن تقدیر از رییس و مسوولان دانشگاه برای تلاش در مبارزه با کروناویروس، بر درخشش اقدامات پیشگیرانه شبکه‌های بهداشت و درمان فارس، مراکز ۱۶ ساعته سرپایی و پزشکان خانواده فارس تاکید کرد.

او عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در پیشگیری و جلوگیری از انتشار کروناویروس، بسیار ارزشمند دانست و گفت: داشتن یک شبکه بهداشت و درمان قوی و انجام دقیق پایش و پیگیری مراقبان سلامت، بهورزان و پزشکان خانواده در این راستا ما را از دنیا متمایز کرده است.

جان بابایی با بیان اینکه این اقدامات را به رییس جمهور گزارش می‌دهد، اعلام کرد: افتخار می‌کنم که حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تمام وجود برای مبارزه با کروناویروس تلاش می‌کنند.

او اقدامات مجموعه سلامت فارس را فعالیتی جهادی برشمرد که موجب مباهات مجموعه سلامت کشور است و تاکید کرد: مشارکت دو بخش اصلی در مجموعه سلامت فارس، یعنی شبکه بهداشت و درمان برای کاهش مبتلایان و بیمارستان‌ها برای کاهش مرگ و میر و افزایش بهبودیافتگان و ترخیص بیماران موجب شده در دنیا بی نظیر باشیم.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: تقویت این دو بخش شاخص موجب می‌شود تا نام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استان فارس در تاریخ ثبت شود.

او از مسوولان دانشگاه خواست تا داده‌های اقدامات بی نظیر خود را از بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان جمع آوری کرده و به مجله‌های علمی مطرح دنیا ارسال کنند تا به عنوان یک سند افتخار در دنیا ماندگار شود.

جان بابائی همچنین با تقدیر از استاندار فارس، مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، برای همکاری و همدلی در این راستا اضافه کرد: اگر توفیقی به دست آمده نتیجه تلاش استاندار فارس، مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

معاون درمان وزیر بهداشت، برای افتتاح بیمارستان «حاج محمود حاج حیدر» لامرد که با حضور رییس جمهور به صورت وب کنفرانس انجام می‌شود، به این شهرستان سفر کرده است و با همراهی رئیس و جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه، به صورت وب کنفرانس در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار