سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتخاذ تصمیمات جدید برای نیاز بیماران کرونایی در خراسان رضوی

تصمیمات جدید برای نیاز بیماران در جلسه تخصصی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی، اتخاذ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نجات سخنگو و دبیر قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی گفت: در جلسه تخصصی که با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نظام پزشکی و هلال احمر برگزار شد، تصمیماتی در جهت شبانه‌روزی شدن خدمات پنج مرکز خدمات سرپایی و همچنین افزایش ساعت کار سایر مراکز منتخب، اتخاذ شد.

او افزود: در حال حاضر هلال احمر خراسان رضوی چهار مرکز خدمات سرپایی برای بیماران در مشهد راه‌اندازی کرده و همچنین خدمات داروخانه‌های منتخب نیز به ۲۳ داروخانه افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی با قدردانی از هیئت‌های عزاداری مشهد در ایام دهه اول ماه محرم به منظور رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی، ادامه داد: روز گذشته به همراه رئیس کمیته نظارت قرارگاه بازدیدی از هیئت‌های عزاداری در خیابان امام رضا(ع)، اطراف حرم مطهر رضوی و میدان بسیج صورت گرفت که خوشبختانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح قابل قبولی بود.

نجات بیان کرد: همچنین به لحاظ نیازسنجی مراکز درمانی، دارویی و بیماران از درمانگاه صحرایی و داروخانه هلال احمر به همراه داروخانه امام رضا(ع) بازدیدی صورت گرفت تا کمبودها و مطالبات شناسایی شود.

انتهای پیام/ /ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.