سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان شهید بهشتی آبادان

مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان از اضافه شدن این بیمارستان به بیمارستان‌های درگیر کرونا در شهرستان در پی افزایش شمار بیماران خبر داد.

کوتی، مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: بیمارستان شهید بهشتی به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی از ساعاتی قبل به پذیرش بیماران کرونایی اقدام کرد و در حال حاضر ۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

او افزود:بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی در اورژانس بیمارستان منتظر خالی شدن تخت بستری بودند به همت همکاران فوریتهای پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی اعزام شدند.

 مدیر بیمارستان  آیت الله طالقانی ادامه داد: در ۳ روز اخیر مراجعات بیماران به اورژانس افزایش یافته و با کمبود تخت بستری حتی در اورژانس بیمارستان روبرو هستیم به نحوی که به ببماران در راهروها و لابی بخش ها ارائه خدمات درمانی و اکسیژن تراپی صورت میپذیرد.

او در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان  و افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها از مردم خواست  به منظور پیشگیری از بیماری کرونا ، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی تر  بگیرند.

پیش از این نیز بیمارستان های امام خمینی و ۱۷ شهریور نیز پذیرای بیماران سرپایی و همچنین مراجعات حضوری بیماران مبتلا به کرونا بوده اند که این بیمارستانها نیز در روزهای اخیر دچار تکمیل ظرفیت بستری در بخش های کرونایی شده اند.

انتهای پیام / ا

برچسب ها: تکمیل ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.