رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با افزایش بیماران کرونایی مصلای نماز جمعه آبادان نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

شکرالله سلمان زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: اختصاص یافتن مصلای نماز جمعه آبادان در نتیجه بی توجهی شهروندان به هشدارها و شیوه نامه های بهداشتی است.

او افزود: با تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی شهرستان همراه با مسئولین بهداشت در حال تصمیم گیری برای ایجاد محل جدیدی جهت بستری بیماران بودیم که امام جمعه شهرستان پیشنهاد بستری آن ها در مصلای نماز جمعه را مطرح کرد.

سلمان زاده ضمن تشکر از امام جمعه ابادان از اختصاص مصلای شهرستان به بیماران کرونایی ادامه داد:بیمارستان شهید بشتی شهرستان که بار اصلی بیماران غیر کرونایی را بر دوش می کشید اکنون با افزایش شمار بیماران، دو بخش آن نیز کرونایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تنها راه رهایی از شرایط کرونایی حاضر را رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ماندن در منزل از سوی شهروندان عنوان کرد.

حجت الاسلام ابرهیمی پور ، امام جمعه آبادان نیز درباره این موضوع گفت: خوشحال نیستیم که بگوییم مصلای نماز جمعه را میزبان کرونایی ها کردیم اما در شرایط فعلی باید در کنار کادر درمانی باشیم که بنا بر بیانات مقام معظم رهبری در خط مقدم جبهه سلامت هستند و در این راه شهدای زیادی را هدیه کردند.

او همچنین از شهروندان خواست تا شیوه نامه های بهداشتی را به ویژه در دو ماه محرم و صفر رعایت کنند تا حق الناسی بر گردن آن ها نباشد و با مبتلا کردن دیگران به بیماری کرونا قتل شبه عمدی را انجام نداده باشند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.