سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

واکسیناسیون در تعطیلات کرونایی انجام می‌شود

حسینی گفت: مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در روز‌های تعطیل فعال است.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: همه واحد‌های بهداشتی، درمانی و مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا از امروز تا ۳۰ مرداد (در روز‌های تعطیلی سراسری کشور) همانند روز‌های عادی و در شیفت‌های تعیین شده به فعالیت خود ادامه می ‎دهند.

حسینی با بیان این که گروه‌های سنی ۴۷ سال به بالای مشمول تزریق واکسن هستند، افزود: این گروه سنی فقط با داشتن کارت ملی می‌توانند تزریق واکسن را انجام بدهند.

وی اضافه کرد: با افزایش ۱۸ تیم تزریق واکسن کرونا در پایگاه تجمیعی سالن ۲ هزار نفری خیرین و همچنین پایگاه تجمیعی در دانشگاه آزاد اسلامی و پایگاه خودرویی و سه مرکز خدمات جامع سلامت در سطح شهر، روند واکسیناسیون شتاب بیشتری به نسبت ماه‌های قبل گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اذعان کرد: همچنین نخستین پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید-۱۹ پس از مرکز استان در مهاباد راه اندازی شده است که روزانه ظرفیت تزریق ۶۰۰ دز واکسن را دارد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه واکسن کافی و مورد نیاز برای تزریق شهروندان موجود است، ادامه داد: شهروندان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن باید نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.