مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از تزریق هزار و ۷۰۰ دز واکسن کرونا در یک روز کاری در این شهرستان خبر داد.

بهاء الدین مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد:  مهاباد با داشتن ۱۸ پایگاه واکسیناسیون کرونا نسبت به سرانه جمعیت رتبه نخست آذربایجان غربی را در اختیار دارد و رکورد خود را از هزار و ۳۰۰ واکسن به هزار و ۷۰۰ واکسن در یک روز کاری ارتقا داده است.

وی افزود: با افزایش ۱۸ تیم تزریق واکسن کرونا در پایگاه تجمیعی سالن ۲ هزار نفری خیرین و همچنین پایگاه تجمیعی در دانشگاه آزاد اسلامی و پایگاه خودرویی و سه مرکز خدمات جامع سلامت در سطح شهر، روند واکسیناسیون شتاب بیشتری به نسبت ماه‌های قبل گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اذعان کرد: همچنین نخستین پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید-۱۹ پس از مرکز استان در مهاباد راه اندازی شده است که روزانه ظرفیت تزریق ۶۰۰ دز واکسن را دارد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

حسینی بیان کرد: افراد بالای ۵۰ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.