سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لبریز شدن بیمارستان‌های کرمانشاه از بیماران کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متأسفانه طی شبانه روز گذشته آمار بالایی از ابتلا و فوتی ناشی ازکرونا داشته‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی به ۱۱ نفر در استان رسید،که تقریبا هر دو ساعت یک هم‌استانی جان خود را از دست داده و مجموع جان‌باختگان ۲ هزار و ۵۰ نفر شده است.

محمدی با اشاره به بستری شدن ۳۶۷ بیماری جدید طی شبانه‌روز گذشته، ادامه داد:با بستری کردن هر چهار دقیقه یک بیمار جدید ،بیمارستان‌های استان لبریز از بیماران کرونایی شده است .

او با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۴ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: طی شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و ۲۳۱ آزمایش انجام شده که ۴۲۲ مورد از این تعداد (۴۸ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۷۴ بیمار مثبت سرپایی) مثبت بوده است.

محمدی در خصوص تعطیلی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، گفت: قرنطینه به معنای تعطیلات نیست، باید در منزل بمانید و تاسوعا و عاشورا به زادگاه خود نروید، چون ویروس جهش‌یافته را به میهمانی می‌برید، بنابراین برای حفظ سلامتی خود و عزیزان در خانه خود بمانید.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.