معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کلینیک‌ها و درمانگاه‌های سرپایی در بیمارستان‌های جنرال درگیر کرونا در استان راه اندازی می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با وجود روند افزایشی بیماری کرونا در استان انتظار می‌رود در هفته‌های آینده با افزایش تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌های استان مواجه شویم.

او گفت : با افزایش موارد بستری در هفته‌های آینده بیمارستان‌های دانشگاهی توان ارائه خدمات به تمام بیماران کرونایی و پوشش کامل آن‌ها را نخواهند داشت وبه همین خاطر از بیمارستان‌های غیر دانشگاهی و خصوصی استان جهت اختصاص بخش‌های ویژه برای درمان بیماران کرونایی کمک خواهیم گرفت.

روشنی افزود : راه اندازی کلینیک‌ها و درمانگاه‌های سرپایی در بیمارستان‌های جنرال و درگیر کرونا و ارائه خدمات درمانی به بیماران سرپایی نقش بسیار مهمی در کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان خواهد داشت.

او افزود : در حال حاضر کلینیک‌های سرپایی ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های فارابی، گلستان،۵۲۰ ارتش و امام حسین (ع) راه اندازی شده است و خدمات مورد نیاز به بیماران کرونایی ارائه می‌شود و با فعالیت این مراکز تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها نیز کاهش چشم گیری خواهد داشت.

روشنی ادامه داد : بستری‌ها و اعمال جراحی الکتیو و غیر اورژانسی در بیمارستان‌ها متوقف شده است و تمام ظرفیت و توان در بیمارستان‌ها بر روی درمان بیماران کرونایی قرار گرفته است.

او افزود : در بحران کرونا بیمارستان‌های غیر دانشگاهی همواره همراه ما بوده اند و انتظار داریم در روز‌های آینده نیز که با افزایش آمار بستری‌ها مواجه خواهیم شد بیش از گذشته با دانشگاه همکاری داشته باشند تا در درمان بیماران کرونایی با مشکل مواجه نشویم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.