سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار هندیجان:

کرونا در هندیجان می‌تازد/ شهروندان رعایت بهداشت را جدی بگیرند

بویری با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی هندیجان گفت: شهروندان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمع‌ها به مهار کرونا ویروس کمک کنند.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با هشدار نسبت خطر جدی روند صعودی ابتلای شهروندان در سنین مختلف به کرونا ویروس در این شهرستان گفت: در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌بریم.

او رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تسریع و ترویج فرهنگ عمومی واکسیناسیون را بسیار با اهمیت دانست و افزود: همه اداره‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد کرونا باید همکاری و پشتیبانی لازم را با مجموعه بهداشت و درمان هندیجان داشته باشند و دستورالعمل‌های ستاد را اجرایی کنند، ضمن اینکه اصناف و بازاریان باید در این زمینه مسئولان را همراهی نمایند.

بویری با بیان اینکه مشاغل و واحد‌های صنفی گروه ۲ و ۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، اظهار داشت: با توجه به ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برگزاری مراسم مذهبی باید با رعایت اصول بهداشتی و صرفا در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری ۲ متر برگزار شوند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: برپایی هرگونه تجمع و عزاداری در محیط‌های مسقف (سربسته) و دسته روی هیات‌های مذهبی در سطح شهر ممنوع است و از هیات‌های عزاداری خواهشمندیم در این زمینه همچون پارسال همکاری کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.