سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار دوباره تأمین اجتماعی درخصوص کلاهبرداری از بیمه‌شدگان

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: علیرغم هشدار‌های مکرر سازمان تأمین اجتماعی متاسفانه شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاه بردار هستیم.

حمید ابراهیمی مدیرکل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: علیرغم هشدار‌های مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و... با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، متاسفانه شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار  هستیم.

ابراهیمی افزود: بیمه شدگان و بازنشستگان محترم توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات افراد از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن افراد و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند و لازم است که عموم مردم و بویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درخواست کرد، توجه داشته باشند که الکترونیکی شدن، نسخه نویسی و حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

وی در پایان گفت:بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.