سلطانزاده گفت: تمامی قالیبافان و شاغلان در حرفه‌های مرتبط با حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن ۵۰ سال، ساکن در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

محمد رفیع سلطانزاده  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: براساس انعقاد تفاهم‌نامه بین مرکز ملی فرش ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تمامی قالیبافان و شاغلان در حرفه‌های مرتبط به طور رایگان زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: متقاضیان جهت عضویت و استفاده از مزایای صندوق در شهرستان‌ها به نمایندگی‌ها و ادارات صنعت، معدن و تجارت و در مرکز سیستان و بلوچستان به واحد امور فرش به نشانی زاهدان، خیابان دانشگاه نرسیده به پمپ بنزین به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ۱۸۸ متقاضی استفاده از بیمه به مرکز ملی فرش ایران معرفی شده‌اند.

 فرش سیستان قدمتی چندین هزار ساله دارد و در استان سیستان و بلوچستان بشترین بافنده‌ها در منطقه سیستان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار