سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد ازخریداری ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صداقت کیش مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان در خصوص میزان ذخیره گندم و روغن کلزا در استان گفت: خوشبختانه ما به اندازه نیاز ۳ ماهه استان گندم تامین و ذخیره می‌کنیم.
 
صداقت کیش در خصوص خرید تضمینی گندم نیز افزود: در حال حاضر ۳۱ هزار تن گندم و قریب به هزار و ۵۰۰ تن نیز کلزا از کشاورزان خریداری کرده ایم که خرید روغن‌کلزا همچنان ادامه داد.

او با بیان اینکه کسری گندم مورد نیاز استان را از استان‌های خوزستان و فارس تامین می‌کنیم، گفت: به عبارتی کسری گندم مورد نیاز استان را از استان‌های که میزان تولید آن‌ها بیشتر از میزان مصرف آن‌ها است وارد می‌کنیم.
 
صداقت کیش افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران توسط سامانه طراحی شده میزان موجودی گندم استان را به صورت لحظه‌ای مشخص می‌کند و ما نیز مداوم رصد می‌کنیم تا مشخص شود موجودی گندم استان در لحظه چه مقدار است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیر عامل، معاونین و اعضای هییت مدیره در تهران به صورت مداوم میزان ذخیره گندم استان را رصد می‌کند و در صورت نیاز به سرعت گندم مورد نیاز استان را تامین می‌کنند یعنی اجازه نمی‌دهند که سقف ذخیره سازی ما از سقف مورد نیاز استان پایین‌تر بیاید.
 
صداقت کیش بیان کرد: میزان مصرف ماهیانه گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به ۶ هزار تن است.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.