سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

بیش از ۱۴۱هزار نفر در جنوب غرب خوزستان واکسن کرونا دریافت کردند

سلمان زاده گفت: تاکنون ۱۴۱هزار و ۶۹۲ نفر از اهالی شهرستان‌های آبادان،خرمشهر و شادگان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،شکرالله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان جمعیت هدف واکسیناسیون در منطقه جنوب غرب خوزستان را بیش از ۵۹۸ هزار نفر اعلام کرد و از واکسیناسیون ۱۴۱هزار و ۶۹۲ نفر از اهالی شهرستان‌های آبادان،خرمشهر و شادگان خبر داد.

او افزود: برخی از گروه های هدف واکسیناسیون در منطقه جنوب غرب خوزستان از زدن واکسن خودداری می کنند که این امر در کنار کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی منجر به افزایش و شیوع بیشتر کرونا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان و ظرفیت رو به تکمیل آنها از مردم در خواست می‌شود برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند و با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی از حضور در تجمع پرهیز کنند.

سلمان زاده  جمعیت هدف واکسن کرونا در رده سنی ۸۰ سال به بالا در منطقه جنوب غرب خوزستان را پنج هزار و نهصد و هفتاد و یک نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد فقط دو هزار و پانصد و چهارده  نفر برای دریافت واکسن اقدام کردند.

او بیان کرد: از دوازده هزار و دویست و هفده نفر واجد شرایط دریافت واکسن در رده سنی ۷۰ تا ۷۹ سال در شهرهای آبادان ، خرمشهر و شادگان فقط حدود ۵۸ درصد شامل هفت هزار و سی و یک نفر واکسن را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تزریق واکسن به  چهارده هزار و پانصد و بیست نفر از جمعیت هدف رده سنی ۶۰ تا ۶۹ سال افزود: این در حالی است که بیست و هشت هزار و چهارصد و هفتاد نفر در این رده سنی واجد شرایط دریافت واکسن در جنوب غرب خوزستان می باشند.

او گفت: استقبال از واکسیناسیون در رده های سنی بالاتر بسیار کمتر است و امیدواریم شهروندان افراد بزرگسال را تشویق به دریافت واکسن کنند.

سلمان زاده بیان کرد: تمام توان و ظرفیت بخش بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان علاوه بر پیشگیری، مراقبت و رهگیری بیماران در اختیار فرآیند واکسیناسیون قرار گرفته است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.