مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد اروند گفت: واکسیناسیون خبرنگاران منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از گروه‌های در معرض خطر بیماری کرونا ویروس، آغاز شد.

رضا مردانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ضمن تشکر از ریاست و همکاران دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان واکسیناسیون خبرنگاران در آبادان به آدرس مرکز تجمیعی واکسیناسیون مجموعه فرهنگی رفاهی نفت(انکس) واقع در فلکه الفی و در شهرستان خرمشهر به آدرس مرکز تجمیعی واکسیناسیون کانون شهید فهمیده واقع در بلوار جانباز، خیابان جمهوری جنب مدرسه شهید محمدباقر صدر انجام می پذیرد.

او ضمن قدردانی از حسین کاید خورده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به دلیل ارتباط نزدیک با اهالی رسانه اروند ، افزود:این مراکز تجمیعی واکسیناسیون در دو نوبت (صبح و عصر) پذیرای خبرنگاران عزیز خواهد بود.

مردانی با اشاره به اینکه خبرنگاران نقش تعیین کننده‌ای در اطلاع رسانی وضعیت بیماری  در راستای کنترل آن در جامعه دارند ، گفت: این قشر زحمت کش جامعه با انتقال لحظه به لحظه اخبار و اطلاعات مورد نیاز مردم ، پا به پای کادر بهداشت و درمان مشغول فعالیت هستند و نقش مهمی در مهار این بیماری همه گیر ایفا می کنند.

مردانی از خبرنگاران خواست؛ با اطلاع رسانی عمومی گروه‌های هدف و واجدان شرایط را نسبت به تزریق واکسن به موقع در راستای سلامت جامعه سوق دهند تا جمعیت بیشتری  در مقابل این بیماری منحوس واکسینه شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.