سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۰؛

کولاچی: دوست داشتم جدایی‌ام از تیم ملی والیبال ایتالیا متفاوت‌تر باشد

بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا پس از شکست تیمش برابر آرژانتین از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماسیمو کولاچی، بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا پس از شکست تیم ملی کشورش برابر آرژانتین و حذف از المپیک توکیو اظهار داشت: باختن خیلی دردناک است. ۳-۱ یا ۳-۲ تفاوت چندانی ندارد، زیرا به هر حال ما حذف می‌شدیم. به خاطر عملکردمان در ست دوم پشیمانیم، زیرا می‌توانستیم آن ست را بهتر مدیریت کنیم.

کولاچی افزود: من انتظار چنین بازی سختی را داشتم. آرژانتین در مرحله گروهی بازی‌های فوق العاده‌ای انجام داده بود و امروز آن‌ها شایستگی تعریف و تمجید ما را دارند. متاسفیم که المپیک را ترک می‌کنیم، زیرا یک تورنمنت فوق العاده است، اما بدیهی است که در این مسابقات تیم‌هایی هستند که لیاقت بیشتری از ما دارند. المپیک توکیو پایان کار من با پیراهن آرژانتین بود. دوست داشتم دوران ملی ام را به شکل متفاوتی به پایان برسانم. سال‌های فوق العاده‌ای را در تیم ملی گذراندیم. حیف که هیچ وقت طلای المپیک را به دست نیاوردیم.

بازیکن تیم ملی ایتالیا گفت: همان طور که می‌بینید بقیه بهتر از ما کار کرده اند. من همه این ماجراجویی‌ها را با خودم حمل می‌کنم. سفرها، مسابقات، شکست‌ها و تمام چیز‌های دیگر. اکنون یک پنجره جدید باز می‌شود و امیدوارم کسانی که بعد از من می‌آیند بتوانند بهتر عمل کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.