جانلورنزو بلنجینی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره شکست تیمش مقابل آرژانتین توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جانلورنزو بلنجینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره شکست تیمش برابر آرژانتین و حذف از رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: در ست دوم ما چند امتیاز جلوتر از حریف بودیم و در آن لحظه ما اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشتیم و همین باعث شد تا آن‌ها نفس بکشند. آرژانتین شروع به دفاع کرد و دوباره به بازی برگرشت.

بلنجینی افزود: ما می‌دانستیم که بازی بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود. آرژانتین با تیمی باتجربه به این المپیک رسید و در مرحله گروهی توانست کار‌های بزرگی انجام دهد. آن‌ها حتی تا آستانه پیروزی برابر برزیل پیش رفتند. ما با نگرشی که در ست اول به کار گرفته بودیم، وارد زمین شدیم و تا پایان در بازی ماندیم، اما این کافی نبود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در ادامه گفت: تمام بازیکنان، چه آن‌ها که در ترکیب ثابت بودند و چه بازیکنانی که به ترکیب اضافه شدند، سعی کردند ۱۰۰ درصد توان خود را ارائه کنند. برای من مربیگری تیم ملی ایتالیا در این مدت باعث افتخار بود، اما قبل از هر چیز یک امتیاز بود. من قبل از هر چیز از لیبنزیو کانتی سپاسگزارم که من را برای سرمربیگری به رئیس فدراسیون پیشنهاد داد و از من حمایت کرد. البته باید از همه بازیکنانی که با آن‌ها کار کردم نیز تشکر کنم. بازیکنان تلاش کردند تا پیراهن آبی را بالاتر ببرند. گاهی اوقات موفق شدیم، گاهی اوقات نه، اما تعهد ما هرگز کمتر از ۱۰۰ درصد نبوده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار