شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید در این بسته، مهمترین حواشی و اخبار روز دوازدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با ما بخوانید و بشنوید.

سعید معروف کاپیتان والیبال کشورمان بعد از اتمام رقابت‌های المپیک توکیو و حذف از این رقابت‌ها ژاپن را بدون حضور در ایران به مقصد آمریکا ترک کرد. معروف به همراه تیم ملی والیبال به ایران باز نمی‌گردد.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری المپیک توکیو نتیجه تست کرونای ۱۸ نفر دیگر در المپیک مثبت شده است. با احتساب این موارد مجموع مبتلایان المپیکی به ویروس کرونا به ۲۹۹ نفر رسید.

محمد علی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان بعد از مسابقات روز گذشته خود و رسیدن به دیدار رده بندی المپیک توکیو عصر امروز در دیدار رده بندی با شکست از کسب مدال برنز المپیک بازماند.

سیمون بایلز با مدال برنز ژیمناستیک به المپیک توکیو بازگشت. این ژیمناست بعد از رقبای چینی خود به عنوان سوم این رقابت‌ها رسید. مدال بایلز پس از کناره گیری غافلگیرانه او در فینال تیمی به دلیل خستگی روحی و مشکلات روانی‌اش به دست آمده است.

پائو و مارک گسول از تیم ملی بسکتبال اسپانیا خداحافظی کردند. پس از شکست ۹۵ بر ۸۱ تیم ملی بسکتبال اسپانیا برابر آمریکا و حذف از المپیک، این ۲ برادر به کار خود در در تیم ملی بسکتبال آمریکا پایان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار