سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالان عرصه مهارت آموزی استان بوشهر تجلیل شدند

از ۲۰ فعال عرصه مهارت آموزی در استان بوشهر با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لیراوی رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان بوشهر گفت: در آیین‌های جداگانه از ۲۰ نفر از کسانی که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در استان تلاش کرده‌اند، تجلیل شد.

او آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را زمینه ساز توسعه کار و تولید در جامعه عنوان کرد و افزود: باید همه افراد برای ترویج مهارت آموزی پیشقدم شوند تا زمینه توسعه اشتغال پایدار در کشور مهیا شود.

 رئیس مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان بوشهرمهارت آموزی را نیاز امروز جامعه ایران دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیاز‌های امروز در نظام آموزش کشور، مجهز کردن دانش آموختگان در عرصه‌های تحصیل به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است.

لیراوی بیان کرد: نیروی انسانی بازار کار باید به‌گونه‌ای تربیت شود که قادر باشد دانش نظری را به کالا و خدمات قابل عرضه در اقتصاد کشور تبدیل کند و برای نیل به این هدف باید زمینه مهارت آموزی، فراهم شود.


بیشتر بخوانید


با توجه به زیرساخت‌های موجود، سالانه به صورت میانگین ۲۰ هزار نفر مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را در ۱۵ مرکز دولتی و ۲۰۰ مرکز خصوصی با حضور ۵۸۰ مربی در استان بوشهر فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.