سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان :

در ۵ نقطه شهر فرهنگیان شادگانی در برابر کرونا واکسینه می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: ۵ نقطه شادگان به صورت پیشنهادی مهیای مایه کوبی فرهنگیان می‌شود.

سید صالح فاضلی مدیر آموزش و پرورش شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در طرح واکسیناسیون فرهنگیان همه معلمان رسمی، قراددادی، پیمانی و خرید خدمات آموزشی و معلمان مدارس غیردولتی واکسینه می‌شوند.

او افزود: مجموعه‌ای از اقدامات برای بازگشایی مدرسه و حضور همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان در کلاس نیاز است که از جمله آنها فراهم کردن تجهیزات برای مایه کوبی فرهنگیان عزیز و سایر کار ها در شرایط فعلی است.

مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: بیش از ۳ هزار نفر از معلمان و کارکنان، نیرو‌های خدماتی شاغل در مدارس و رانندگان خودرو‌های سرویس جابجایی دانش‌آموزی واکسن کرونا خواهند زد.

فاضلی در پایان گفت: در ۵ نقطه پیشنهادی شهر شادگان واقع در پژوهش سرا، دانشگاه فرهنگیان، آموزشگاه کوثر، آموزشگاه هاجر و اداره آموزش و پرورش بصورت ۲ شیفت کاری صبح و عصر و انتخاب نوع واکسن اختیاری اجرای طرح واکسن کرونا فرهنگیان انجام می‌شود.

طی هفته‌های اخیر با ورود میلیون‌ها دوز واکسن و همچنین راه اندازی خطوط تولید واکسن ایرانی کوو ایران برکت روند مایه کوبی علیه ویروس کرونا شتاب بیشتری گرفته است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.