معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان و چهل و چهارمین مرکز تجمیعی خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود مکفا معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: برای سرعت بخشیدن به امر واکسیناسیون عمومی و گروه‌های سنی، سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان و چهل و چهارمین مرکز تجمیعی خوزستان را در سالن ورزشی علی بن ابیطالب (ع) بهبهان راه اندازی نمایند.

او با اعلام اینکه در این مرکز ۱۲ تیم به امر واکسیناسیون کرونا ویروس مشغول هستند، افزود: علاوه بر ۳ مرکز تجمیعی در بهبهان، ۱۱ مرکز جامع سلامت در شهر و روستا‌های این شهرستان به واکسیناسیون گروه‌های سنی مشغول هستند.

مکفا با اشاره به اینکه در این مرکز روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر واکسینه می‌شوند، بیان داشت: تاکنون توانسته ایم به رکورد تزریق روزانه ۲ هزار و ۴۰۰ دوز برسیم که با راه اندازی این مرکز این میزان به بیش از ۳هزاردوز در روز قابل افزایش است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: واکسیناسیون، تنها راه ایمنی و در امان ماندن از ابتلا به کرونا بوده و کار واکسیناسیون به صورت ۲ شیفت صبح و عصر در در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر در خوزستان واکسن را دریافت کرده اند، ادامه داد: در حال حاضر  ۳۳هزار نفر در بهبهان علیه بیماری کرونا ویروس واکسینه شده‌اند که از این تعداد ۲۶ هزار نفر دوز اول و بیش از ۷ هزار نفر دوز دوم را دریافت نموده اند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.