سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریاچه گواب خوسف جانی دوباره می‌گیرد

شهردار خوسف از طرح‌های مختلف شهرداری برای انتقال آب‌های سطحی شهر به دریاچه گواب برای احیای این دریاچه در حد ممکن خبر داد.

شکری شهردار  شهرستان خوسف  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با توجه به ظرفیت‌ گردشگری شهرستان خوسف،  احیای دوباره دریاچه گواب  کمک بزرگی  در پذیرش پرندگان مهاجر به این دریاچه و همچنین افزایش گردشگران به این منطقه می شود .

اوافزود: شهرداری خوسف طرح‌هایی برای انتقال و هدایت آب‌های سطحی اعم از احداث کانال و لایروبی کانال‌ها به سمت دریاچه گواب را در نظر گرفته است.

شکری ادامه داد:  هدایت آب‌های سطحی و حتی هدایت آب‌های مسیل شاهرود با کار کارشناسی می‌بایست به سمت دریاچه گواب صورت گیرد .

شهردار خوسف با اشاره به بارندگی‌های در این شهرستان اظهار کرد: اقدامات لازم برای رفع آب گرفتگی معابر شهر از سوی شهرداری خوسف به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی انجام شده و در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه‌ها و مسیل‌های شهر خوسف لایروبی می‌شود.

او با بیان اینکه آب سطحی خیابان‌های الغدیر، باهنر، کوثر، پیام و بلوار شهدای عبادی و بلوار امام خمینی (ره) به شاهرود می‌ریزد و شهرداری قصد دارد با انجام پروژه‌های در دست اقدام ، آب این مناطق را به دریاچه گواب انتقال دهد.

انتهای پیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.