شهردار بیرجند از بهره برداری پروژه‌های تامین فضای سبز مهرشهر و بوستان کاظمیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،جاوید شهردار بیرجند در مراسم  بهره برداری از پروژه‌های تامین آب فضای سبز مهرشهر و بوستان کاظمیه گفت: نبود زمین برای انجام این پروژه و فضا‌هایی که در اختیار شهرداری قرار گرفت به عنوان فضای سبز کافی نبود که با تهیه طرح‌ها و برنامه‌هایی عملیات اجرایی روی آن‌ها صورت گرفت.

او با اشاره به مجموعه اقداماتی که در این زمینه به بهره برداری رسیده است افزود: اقداماتی همچون بهره برداری بوستان آیت الله بهجت که اولین پروژه ما در این محدوده بوده است و همچنین پروژه بوستان مائده و اختصاص زمینی در بلوار احمدی روشن به فضای سبز و کانال مهرشهر که در ابتدا تنها یک فضای متروکه بود از مجموعه اقداماتی است که به بهره برداری رسیده است.

جاوید در خصوص مشکلات تامین آب در مهرشهر با اشاره به اینکه در سال ۹۷ مجوز احداث چاه به شهرداری داده نمی‌شد و از طرفی هم آب‌های شمال شهر مناسب کاشت فضای سبز نبود عنوان کرد: در انتهای سال ۱۳۹۷ عملیات اجرایی فضای سبز در دستور کار قرارگرفت.

او ادامه داد: در انتها این پروژه در سال ۱۳۹۸ با ایجاد خط انتقال آب به مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان که در حال حاضر بالغ بر ۳ و یا ۴ میلیارد تومان قیمت دارد به بهره برداری رسید.

جاویدافزود:  همچنین طراحی و اجرای مخزن ۱۵ هزار لیتری در سال ۱۳۹۹ اجرا شدکه ظرفیت ذخیره و توزیع آب را دارد.

جاوید در پایان تصریح کرد: در مجموع این پروژه بخشی از آن در سال ۹۸ و ۹۹ با هزینه ۲ و ۸  دهم میلیارد تومان تامین اعتبار شد و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار