سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی چند روز آینده صورت می گیرد؛

ورود محموله جدید ۱۵ هزار دوزی واکسن کرونا به خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی دو تا سه روز آینده ۱۵ هزار دوز واکسن کرونا شامل واکسن سینوفارم و آسترازنکا به استان وارد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دهقانی در ارتباط با خبر ۲۰ شبکه خاوران گفت: محموله جدید برای گروه هدف شامل دوز دوم افرادی که قبلا دوز اول واکسن آسترازنکا را دریافت کرده اند و در واکسن سینوفارم هم برای افراد جدید و افرادی که نوبت دوز دوم آن‌ها فرا رسیده است، تزریق خواهد شد.

او افزود: با راه اندازی سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند روند واکسیناسیون شتاب می‌گیرد به شرط اینکه افراد ۴۸ سال به بالا در سامانه سلامت ثبت نام و از این ظرفیت استفاده کنند.

دهقانی عنوان کرد: هم اکنون ۱۲۴ مرکز تزریق واکسن در استان فعال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: مرکز جدید واکسیناسیون امروز در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سالن ورزشی دانشگاه آغاز به کار کرده و ظرفیت واکسیناسیون در استان را افزایش خواهد داد.

او در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان و دانشجویان نیز گفت: برای واکسیناسیون فرهنگیان جلسات متعددی گرفته شده و منتظر صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت هستیم.

دهقانی تصریح کرد: دانشجویان علوم پزشکی و بیمارستان‌ها در استان واکسن دریافت کرده اند و واکسیناسیون سایر دانشجویان نیز پس از ابلاغ وزارت بهداشت شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.