سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمزگشایی از یک ابهام بزرگ در افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو / IOC تغییر لباس کاروان ایران را نپذیرفت!

دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد: IOC تغییر طرح لباس ایران در افتتاحیه بازی‌ها را نپذیرفته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که بعد از رونمایی رسمی از لباس کاروان ایران در افتتاحیه المپیک توکیو، نقد‌های فراوانی به این طرح‌ها وارد شد، نقل قولی از سوی دبیرکل کمیته ملی المپیک منتشر شد که قرار است ورزشکاران برای احترام به افکار عمومی با لباس ورزشی در افتتاحیه رژه بروند.

این در حالی بود که یک روز قبل از افتتاحیه هم اعلام شد که قرار است برای زنان ورزشکار ایرانی لباس رسمی جدیدی به توکیو برسد، اما امروز ورزشکاران ایرانی با همان لباس پرحاشیه رژه رفتند.

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: در روز‌های اخیر مذاکراتی با کمیته بین المللی المپیک داشتیم، اما به خاطر این که طرح قبلی برای حضور ورزشکاران ایرانی در افتتاحیه تایید شده بود و زمانی برای تغییر وجود نداشت، ورزشکاران ایرانی با همان لباس رسمی که در فرودگاه پوشیده بودند، در مراسم افتتاحیه رژه رفتند.

وی افزود: فکر می‌کنم کمی هم بی انصافی شد؛ چون طرح لباس ورزشکاران از دید خیلی‌ها زیبا بود. دیدید که امروز هم عکسی از ورزشکاران ایرانی در سایت و اینستاگرام کمیته بین المللی المپیک منتشر شد و مورد توجه همه قرار گرفت.

سعیدی در پایان گفت: هیچ کدام از ورزشکاران ایرانی در روز‌های اخیر نسبت به این طرح نقدی نداشتند و اعتراضی نشد. به نظرم باید تمرکزمان روی عملکرد ورزشکاران در المپیک باشد؛ چون موضوع لباس به پایان رسیده است و خدا را شکر مشکلی هم وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.