رئیس کمیته بین المللی المپیک در مورد مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: تجربه برگزاری مسابقات المپیک با این شرایط همه ما را بسیار فروتن می‌کند؛ زیرا احساس می‌کنیم بخشی از چیزی بزرگتر از خودمان هستیم. ما بخشی از رویدادی هستیم که جهان را متحد می‌کند.

او افزود: در زمانه‌ای که به نظر می‌رسد تنها چیزی که جهان را متحد می‌کند یک بیماری همه گیر جهانی است؛ صحبت کسی حداقل در مورد چیزی فراتر از آن، باعث آرامش می‌شود.

باخ ادامه داد: ویروس کرونا ما را مجبور کرد که از هم فاصله بگیریم. امروز در هر جای دنیا که باشید ما در به اشتراک گذاشتن این لحظه باهم متحد هستیم.


بیشتر بخوانید


 رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در بخشی از سخنان خود از مردم ژاپن قدردانی کرد که امکان برگزاری المپیک توکیو را فراهم کردند. او همچنین  ورزشکاران را نیز به خاطر استقامت و تسلیم نشدن تحسین کرد.

باخ در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اتحاد و انسجام گفت:  جامعه المپیک ما یاد گرفت که ما نمی توانیم از پس چالش‌های بزرگ به تنهایی برآییم. درسی که ما یاد گرفتیم این بود که به اتحاد بیشتر نیاز داریم. حتی بیشتر از احترام و تبعیض قائل نشدن. ماموریت ما این است که جهان را به جایی بهتر برای شما تبدیل کنیم، فقط با اتحاد می‌توانیم به این جا برسیم.

باخ با اشاره به شعار المپیک (سریعتر، بالاتر،قوی تر ) افزود : ما فقط وقتی می توانیم سریع تر باشیم، هدفمان نقطه بالاتر باشد و قدرتمند تر باشیم که در کنار هم بایستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار