مدیر تیم های ملی دو و میدانی از پرداخت پاداش به ورزشکاران موفق در المپیک توکیو خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فردین پور، مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی اظهار داشت: با تصویب هیئت رئیسه  فدراسیون دو و میدانی پاداش ورزشکاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مشخص شد.

او افزود: بر همین اساس هر کدام از ورزشکاران که موفق به صعود از هرمرحله این مسابقات شوند به ازای صعود از هر مرحله مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد. ورزشکارانی که موفق به شکستن رکورد ملی کشورمان در این مسابقات شوند، به ازای هر یک‌بار رکورد شکنی مبلغ ۲۰ میلیون تومان پاداش از سوی فدراسیون دو و میدانی دریافت خواهد کرد.

فردین پور ادامه داد: ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات قهرمانی جوانان جهان شوند، به ازای کسب مدال برنز مبلغ ۵۰میلیون تومان، مدال نقره مبلغ ۸۰میلیون تومان و مدال طلا مبلغ ۱۰۰میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد. مربیان شخصی ورزشکاران موفق در این  ۲ رویداد دو و میدانی به میزان ۵۰ در صد از کل پاداشی که ورزشکاران آن‌ها از این مسابقات به دست آورده‌اند را از سوی فدراسیون دو و میدانی دریافت خواهند کرد.

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد: این پاداش‌ها فقط جوایزی است که فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکاران موفق در این ۲ رقابت در نظر گرفته است و ارتباطی به جوایزی که وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک برای آن‌ها در نظر خواهد گرفت، ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار