سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سومین مرکز واکسیناسیون تجمیعی در نیشابور

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: مرکز تجمیعی شماره سه واکسیناسیون کرونا در پردیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با توجه به لزوم سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون کرونا و همچنین تکریم و احترام برای گروه‌های هدف، مرکز تجمیعی شماره سه واکسیناسیون در پردیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور راه اندازی شد.

او افزود: این پایگاه در مسجد پیامبر اعظم، پردیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور راه اندازی شده است و پیش بینی می‌شود در این مرکز روزانه بیش از هزار دز تزریق واکسن صورت گیرد و می‌تواند سهم به‌سزایی در تسریع ادامه واکسیناسیون گروه‌های هدف داشته باشد و ظرفیت تزریق روزانه در شهرستان را به بیش از ۳هزار دز برساند.

معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: با راه اندازی این مرکز، مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان به سه پایگاه تجمیعی رسید و گروه‌های هدف می‌توانند بعد از ثبت اطلاعات در سامانه Salamat.gov.ir و دریافت پیامک زمان و مکان، به یکی از این سه پایگاه (پایگاه شماره ۱ واقع در ابتدای جاده باغرود سالن مدافعین حرم، پایگاه شماره ۲ واقع در خیابان شهید بهشتی۹سالن شهید بشنیجی، پایگاه شماره ۳ پردیس دانشکده علوم پزشکی مسجد پیامبر اعظم) مراجعه نمایند.

تقی آبادی بیان کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در دو نوبت شیفت صبح و عصر دایر می‌باشد و گروه‌های هدف اعلامی می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ با حضور در مراکز تجمیعی واکسن خود را تزریق کنند.

انتهای پیام//ر. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.