استاندار خراسان رضوی گفت: امر واکسیناسیون در روز‌ها و هفته‌های آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت و امکانات استان پای کار خواهد آمد تا این مورد تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در نشست کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی که در محل سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، گفت: با وجود محدودیت‌ها و با تعامل بین مجموعه‌های مختلف کشور و استان مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

او با بیان اینکه چهار پیک را پشت سر گذاشته ایم و در آستانه پیک پنجم قرار داریم، افزود: در این راستا تجاربی هم به دست آوردیم. با این وجود تشکیل کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان از اقدامات خوبی بود که صورت گرفت.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید برجسته و پزشکان در این کمیته حضور دارند، شبانه روز پای کار هستند و در جهت تصمیم گیری‌ها کمک می‌کنند که جای قدردانی دارد.

معتمدیان بیان کرد: اعضای کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی باید با حضور در برنامه‌های تلویزیونی، رادیو، فضای مجازی و مطبوعات در راستای آگاهی بخشی به مردم استان نقش آفرینی کنند.

او با اشاره به مبحث کنترل مرز‌ها و انسداد آن‌ها تصریح کرد: این مسیر را باید ادامه دهیم تا از تردد‌های غیرمجاز جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.