سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با اعلام واکسیناسیون رایگان کرونا در ارمنستان، تقاضا برای سفر در میان ایرانیان افزایش یافت اما شرط اقامت ۱۰ روزه برای انجام واکسیناسیون باعث کاهش چشمگیر سفر به این کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید فرقانی سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام مسئولان ارمنستان مبنی بر شرط اقامت ۱۰ روزه برای انجام واکسیناسیون در این کشور و به تبع آن افزایش هزینه‌های سفر، کاهش چشمگیر تقاضا را در این بخش شاهد هستیم.

او بدون اشاره به آمار بیشتر در این زمینه و میزان خروج از استان با هدف سفر به ارمنستان افزود: تا کنون بیش از ۱۴ هزار ایرانی به کشور ارمنستان سفر کرده‌اند که درصدی از این سفر‌ها هم مربوط به شهروندان خراسان رضوی بوده است.


بیشتر بخوانید



سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: طبق اعلام دفاتر خدمات مسافرتی، تقاضا برای سفر به ارمنستان در استان حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

فرقانی با اشارهه به اینکه در حال حاضر حداقل هزینه سفر یک نفر به ارمنستان و ۱۰ روز اقامت در آن کشور ۱۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، بیان کرد: به این ترتیب شمار زیادی از متقاضیان از دایره خارج شده و شاهد محدودیت تقاضای سفر به این کشور هستیم.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.