سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه: حجم اخبار جعلی درباره سیاست خارجی ما در رسانه‌های آمریکا شوکه کننده است

سفیر روسیه در آمریکا حجم بالای اخبار جعلی و نادرست درباره سیاست خارجی این کشور در رسانه‌های آمریکایی را شوکه کننده توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد گاهی اوقات از تعداد اخبار و اطلاعات نادرست و جعلی درباره سیاست خارجی روسیه در رسانه‌های آمریکا شوکه می‌شوم.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه آر‌تی آمریکا گفت: هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم روزنامه‌های آمریکایی را باز و تلویزیون خود را روشن می‌کنم و گاهی اوقات از دریافت این همه اخبار جعلی و اطلاعات غلط درباره سیاست خارجی روسیه  متعجب می‌شوم.

این دیپلمات روسی افزود: من سعی می‌کنم روزی را پیدا کنم که روسیه برای آمریکا دشمن یا رقیب شده باشد و گفتن زمان وقوع آن بسیار دشوار است. البته ناگفته نماند باید شروع بحران اوکراین را کنار بگذاریم.

همچنین سفیر روسیه در واشنگتن طی مصاحبه‌ای با شبکه راشا تودی در پاسخ به سوالی درباره واکنش آمریکا با پیشبرد پروژه خط لوله گاز نورد استریم ۲ گفت: به نظر من برخی از چهره‌های سیاسی آمریکا، یا برخی از سیاستمداران آمریکایی فقط می‌خواهند از اوکراین به عنوان ابزاری برای فشار بر روسیه برای تغییر سیاست خارجی مستقل و سیاست اقتصادی آن بهره ببرند.

سفیر روسیه در آمریکا هفته گذشته نیز تاکید کرد که پیشرفت زیادی در روابط مسکو و واشنگتن از زمان دیدار روسای جمهور دو کشور در ژنو، به دست نیامده است و تاکنون هیچ گونه تحولی درباره امور دیپلماتیک بین آمریکا و روسیه مشاهده نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.