سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمعیت هلال احمر زنجان مطرح کرد؛

از ویزیت رایگان تا توزیع بسته‌های غذایی در بین آسیب‌دیدگان از کرونا

اسکندری ازویزیت رایگان اهالی روستای امام کندی خبر دادوگفت:۵۰ بسته غذایی نیز درروستای یحیی‌آبادوامام کندی میان خانواده‌های آسیب دیده ازکرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسکندری رئیس جمعیت هلال احمر زنجان گفت: هلال احمر با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبد‌های غذایی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کرده است.

او افزود: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از خصلت‌های مومنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام همواره مورد توجه بوده و کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته‌ترین عبادت‌های مسلمانان و مورد تأکید در دین مبین اسلام است.

رئیس جمعیت هلال احمر زنجان گفت: در این راستا با همت داوطلبان و خیرین این شهرستان بیش از ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن و انواع حبوبات بین خانواده‌های کم برخوردار روستا‌های یحیی آباد و امام کندی توزیع شد.

او ادامه داد: حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از اهداف هلال احمر به شمار می‌رود.

رئیس جمعیت هلال احمر زنجان از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای امام کندی خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی، ایجاد زمینه سلامت در این روستا اجرا شد.

اسکندری افزود: ویزیت و ارائه داروی رایگان برای ۱۰۰ نفر از ساکنان روستای امام کندی از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان بود.

او ادامه داد: در کنار خدمات معیشتی و سلامت، تیم سحر سفیران سلامت روانی نیز در حاشیه این برنامه‌ها اقدام به توزیع لوازم التحریر برای کودکان روستایی کردند.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: اقدامات و خدمات خیرخواهانه، انسان دوستانه هلال احمر در راستای کاهش آلام هموطنان در مناطق محروم و کم برخوردار ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.