سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل قطع برق قصرقند سیستان و بلوچستان افزایش بار ایجاد شده بر شبکه بود

مدیر اداره توزیع برق قصرقند گفت: به دنبال حادثه در خط فوق توزیع ۶۳ کیلو ولت این شهرستان، افزایش بار ایجاد شده بر شبکه باعث سوختگی و پارگی کابل و ایجاد خاموشی ۶ ساعته شبکه برق این منطقه بود.

مهدی غیبی  مدیر اداره توزیع برق قصرقند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهارداشت: خط فوق توزیع ۶۳ کیلوولت تغذیه کننده پست شهرستان قصرقند ساعت ۲ بامداد امروز قطع و ساعت ۸ صبح با تلاش تیم‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای و اداره توزیع برق این شهرستان پایدار شد.

وی ادامه داد: با توجه به سقوط ۲ دکل انتقال برق خط ۲۳۰ کیلوولت چابهار به نیکشهر بر اثر باد و باران، ۲ خط ۶۳ کیلوولت پست جکیگور که تغذیه کننده برق شهرستان قصرقند بود به ناچار مقداری از بار خود را به خط انتقال برق نیکشهر داده است.

مدیر اداره توزیع برق قصرقند بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف انرژی و بار ایجاد شده بر شبکه، کابل های انتقال برق دچار سوختگی و پارگی شدند.

وی تصریح کرد: کارکنان اداره توزیع برق قصرقند در همان ساعات اولیه با اعزام تیم‌های عملیاتی خود کمک کننده نیروهای شرکت برق منطقه ای به جهت رفع آسیب ها و پایداری مجدد شبکه شدند.

غیبی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شبکه برق این شهرستان پایدار بوده اما نیاز است شهروندان این مناطق نسبت به مصرف بهینه انرژی بویژه در ساعت اوج مصرف توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در این شرایط سخت تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای لحطه ای برق مشترکان این استان قطع نشود گفت: از عموم شهروندان شریف شهرستان قصرقند خواهشمندیم ضمن صبر و شکیبایی، همراهی لازم با خادمان صنعت برق را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.