سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مجوز فعالیت مشاغل خانگی در حوزه مواد غذایی حذف شده

مجوز فعالیت مشاغل خانگی در حوزه رشته‌های مواد غذایی که در فهرست مصوب رشته‌های مشاغل خانگی نیستند، برای یک دوره یکساله قابل تمدید است.

اشرفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: پیرو ابلاغیه ضوابط فنی و بهداشتی در رشته‌های مواد غذایی مشاغل خانگی، فهرست جدید ۲۲ رشته مواد غذایی مشاغل خانگی مصوب شده و برخی از رشته ها‌ی قبلی حذف شده است.

او افزود: برابر اعلام دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، به منظور رفع و کاهش مشکل متقاضیانی که در رشته‌های حذف شده فعالیت داشته اند، فرصت یکساله‌ای جهت تمدید مجوز فعالیت آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اشرفی بیان کرد: بر اساس ابلاغیه، چنانچه متقاضی دارای مجوز رشته‌های مشاغل خانگی، در رشته‌ای فعالیت می‌کند که در فهرست مصوب جدید نیست و تمایل به ادامه فعالیت در حوزه مواد غذایی مشاغل خانگی دارد می‌تواند پس از تمدید یک دوره یکساله، به یکی از مشاغل خانگی مصوب تغییر فعالیت دهد.

 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دارای مجوز فعالیت مشاغل خانگی هستند و محل تولیدشان آشپزخانه واحد مسکونی نیست و اقدام به تجهیز کارگاه کرده اند، صدور مجوزشان در قالب شناسه نظارت کارگاهی است و باید نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقتصادی یا همان صنفی از مراجع ذیربط اقدام کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.