مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از تعاونی‌ها خواست نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون هر چه زودتر اقدام کنند.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ثبت اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون مدتی قبل آغاز شده است و از تمام تعاونی‌ها خواسته شده تا نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

او از تمدید مهلت تکمیل اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون خبر داد و افزود: زمان تکمیل پرسشنامه تعاونی‌های برتر در سامانه مذکور تا روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه بوده  و این مهلت غیر قابل تمدید است.

اشرفی ادامه داد: در جهت توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف و به منظور حضور فعال و مشارکت بالای تعاونی‌های تحت پوشش درجشنواره تعاونی‌های برتر، تکمیل و بارگذاری مستندات در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون تمدید شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: روسای شهرستانی ادارات تابعه، نسبت به اطلاع رسانی، پیگیری و رصد اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تحت پوشش برای تکمیل پرسشنامه در موعد مقرر اقدام کنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار