سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری از شهروندان با غصب عنوان رابط دفتر امام جمعه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه از سوی یک متهم سابقه دار و کشف ۶ فقره کلاهبرداری این فرد از شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری یک نفر از طریق غصب عنوان کارمند دفتر امام جمعه، بدون فوت وقت ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه با تلاش کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی یک متهم سابقه دار شناسایی و مشخص شد این فرد خود را عضو دفتر امام جمعه کرمان معرفی و با ادعای جمع آوری وجوه نقد و کمک‌های مردمی برای افراد ضعیف و کم درآمد جامعه، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

سرهنگ حسن پور با اشاره به کلاهبرداری این فرد از ۶ شهروند و ادامه تحقیقات از  او بیان داشت: هر چند که این متهم قبل از اینکه فرصت ارتکاب کلاهبرداری‌های بیشتر و در ابعاد بزرگ تر را پیدا کند، دستگیر شد؛ اما لازم است شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که درخواست‌های نامتعارفی دارند، هوشیار باشند و برای انجام کمک‌های خیرخواهانه نیز شناخت طرف مقابل را ملاک قرار دهند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.