سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز لایروبی زاینده‌رود از ناژوان تا پل شهرستان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با بازگشایی زاینده رود، لایروبی بستر رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مقدم فر مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، گفت: پاکسازی و لایروبی رودخانه زاینده رود حدفاصل پل شهرستان تا ناژوان از جمله وظایف مهم سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان است.

وی افزود: رودخانه زاینده رود نقش اساسی در زیبایی کلانشهر اصفهان و جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد از این رو سازمان با جذب پیمانکاران مجرب و به‌کارگیری ماشین‌آلات، روزانه به صورت مستمر پاکسازی رودخانه را انجام می‌دهد حتی در زمان خشکی رودخانه نیرو‌های سازمان نسبت به جمع آوری نخاله‌ها و ضایعات رها شده در بستر رودخانه و مسطح کردن سطح آن توسط ماشین‌آلات سنگین اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: پیمانکاران این سازمان در ایامی که رهاسازی آب انجام می‌شود به جمع‌آوری علف‌های هرز اقدام می‌کنند تا رودخانه‌ای زیبا در شهر گنبد‌های فیروزه‌ای در معرض دید شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

مقدم فر خاطرنشان کرد: همزمان با بازگشایی زاینده رود از روز یکشنبه بیستم تیرماه، لایروبی بستر رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان با به‌کارگیری ۲۰ نفر نیروی پیمانکار آغاز شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بروز بحران آب در شهر اصفهان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تمام تانکر‌های آبرسانی خود را با کمک بخش خصوصی به تعداد ۵۰ دستگاه در اختیار مناطق ۱۵ گانه شهرداری برای آبیاری فضای سبز قرار داده است.

منبع: ایمنا

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.