سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی در بیستم تیر؛

وضعیت نامناسب روستای فندخت در شهرستان زیرکوه و مشکل سایت پادا برای دانش آموزان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۰ تیر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیستم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.


سلام درعوارضی قم تهران با وجود داشتن شارژ برچسب نزدیک ۵۰۰ هزارتومان جریمه شدم پرینت بانک مسکن هم گرفتم ترددم مجاز است. باوجوداین جریمه شدم مدارک هم موجود است لطفا پیگیری کنید.


سلام ببخشید ۴ روز است که گفته شده کلاس نهمی‌ها باید هدایت تحصیلی خود را داخل سایت پادا انجام بدهند، ولی متاسفانه هنوز در سایت پادا این امکان وجود ندارد و آیکون و یا بخشی برای این موضوع در نظر گرفته نشده است و همه کلاس نهمی‌ها با مشکل مواجه شده اند، لطفا پیگیری کنید.


با سلام: الان نزدیک ۵۰ روز هست که خیابان‌های روستا در شهرستان زیرکوه روستای فندخت را به خاطر جدول کشی خراب کردند و وسایل نقلیه مان را نمی‌توانیم از منزل بیرون بیاوریم و به خاطر خرابی زیاد کودکان هم نمی‌توانند بیرون بروند لطفا پیگیری کنید.


سلام وقت بخیر می‌شود لطفا درباره زمان دقیق آزمون نهضت سواد آموزی خبر تهیه کنید، چون گفتند برگزاری آزمون در صورتی هست که از ستاد ملی کرونا مجوز صادر شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۰ تير ۱۴۰۰
با سلام
خواهش می‌کنم روزهای مخصوصا پنج شنبه و جمعه گشتی در شهر بزنید گزارش کنید که چه آبی مصرف می‌کنند این ملت. کاش وزارت نیرو مامور بفرستد و این انسانهای بی‌مسوولیت را نقره داغ کنند.کاش برای مصرف آب اقدامات جدی تری بشود.