مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۹ تیر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ نوزدهم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام حدود یک ماه است که کارگران مناطق جنوب از جمله کنگان و عسلویه و آبادان به خاطر شرایط بد آب و هوا، بهداشت و وضعیت نامشخص قراردادی و حقوق پایین خود با شرکت‌های پیمانکاری دست از کار کشیده تا شاید مسئولان فکری به حال این وضعیت نامناسب کاری در این مناطق بکنند که متاسفانه تا به امروز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و لذا نسبت به اهمیت این موضوع خواهشمندم گزارشی در این خصوص تهیه کنید تا صدای ده‌ها هزار کارگر باشید.


در شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) در بندرعباس که یکی از شهرک‌های بزرگ است فقط یک چهار راه است که چراغ راهنما دارد که متاسفانه به خاطر قطعی مکرر برق نزدیک یک هفته است قطع است اگه امکان دارد این خبر را پخش یا پیگیری کنید.


با عرض سلام و خسته نباشید من کاسب بازار بزرگ تهران صنف طلا هستم و ۴ روز است که ما را تعطیل کردند در حالی که برخی از کسبه طلا مشغول فعالیت هستند. اگر تعطیل باشند همه باید تعطیل باشند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


چرا در حالی که تهران در وضعیت قرمز کرونا وجود دارد در آن نمایشگاه برگزار می‌شود. تجمع باعث گسترش بیماری است چرا جلوی برگزاری تجمع را نمی‌گیرید؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار