مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۵ تیر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهاردهم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام، لطفا از تایم چراغ زرد در چهار راه‌ها گزارش تهیه کنید. حداقل در مشهد این جوریه که چراغ زرد بعد از زمان بسیار کوتاهی بلافاصله قرمز می‌شود و دوربین هم بلافاصله جریمه میکند، به خاطر توقف روی خط عابر پیاده این قضیه برای راننده بسیار استرس زا هست، اگر قرار است جریمه اعمال شود اول باید زمان بندی چراغ‌های سر چهار راه‌ها درست شود، متشکرم


لطفا پیگیری کنید آزمون صلاحیت بالینی پزشکان عمومی که قرار است پنج شنبه و جمعه برگزار شود برای ارتقای دستیاران پزشکی
وزارت بهداشت چرا به وضع کرونا، مقررات ستاد ملی توجه نمی‌کند؟ سلام باز هم برق منطقه کوی مدرس سه بار در روز قطع می‌شود.
خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام با توجه به یک سوم کردن بانک‌ها در سیستان و بلوچستان زاهدان همه مشتریان همه جا‌هایی که تعطیل بودند به بانک‌ها هجوم آوردند و وضعیت وحشتناک می‌باشد. لطفا با مراجعه به بانک‌ها و وضعیت شدید مراجعه به بانک‌ها تصاویری تهیه نمایید و به مسئولان جهت تصمیم گیری نامناسب هشدار دهید.


سلام وقت بخیر الان دو هفته است که در اخبار‌های کشوری و استانی اعلام می‌کنند که واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال و حتی بالای ۵۰ سال برای استان سیستان و بلوچستان شروع شده، ولی در عمل اصلا این اتفاق نیفتاده است ما در شهرستان زابل دو هفته است منتظریم، ولی اصلا پیگیری نمی‌کنند من هر روز تماس می‌گیرم، ولی خبری نیست.


سلام شما را به خدا قسم می‌دهم موضوع حقوق خدمتگزاران آموزش وپرورش را پیگیری کنید با این حقوق مگر می‌شود زندگی کرد، وچرا کسی به فکرمانیست.


سلام. خسته نباشید. ما داوطلبان کنکور ارشد کنکورمون از خرداد منتقل شد ۸ مرداد. از اون طرف اکثرا فارغ التحصیل ۳۱ تیر ۹۹ هستیم و ۱ سال فرصتمون برای معرفی خودمون تا ۳۱ تیر امسال به پایان می‌رسد. اگه خودمونو معرفی کنیم ممکن است مرداد یا اول شهریور اعزام می‌شویم. هنوز کنکور ندادیم و نتایج اولیه هم تو شهریور میاد و انتخاب رشته و.. داریم. پارسال در همین شرایط نظام وظیفه معافیت تحصیلی داوطلبان مشمول که فارغ التحصیل تیر یا مرداد سال قبلش بودن رو تا ۳۱ شهریور تمدید کرد. لطفا اگه براتون مقدوره پیگیری کنید امسال هم این تسهیلات رو قائل شوند و به خاطر انتقال کنکور از خرداد به مرداد؛ معافیت تحصیلی فارغ التحصیلان تیرماه یا مرداد ۱۳۹۹ رو تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تمدید کنند. وقت خیلی کم داریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام با توجه به یک سوم کردن نیرو در بانک‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان همه مشتریان همه جا‌هایی که تعطیل بودند به بانک‌ها هجوم آوردند و وضعیت وحشتناک می‌باشد. لطفا با مراجعه به بانک‌ها و وضعیت شدید مراجعه به بانک‌ها تصاویری تهیه نمایید و به مسئولان جهت تصمیم گیری‌های درست در این زمینه هشدار دهید.


خواهشا کم در مورد سود سهام عدالت حرف بزنید ما قبل عید فروختیم  و هیچ پولی در یافت نکردیم. لطفا پیگیری کنید.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۵ تير ۱۴۰۰
سلام ممنون ازپی گیری تان
آخرین اخبار