سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا زاده: تلاش می‌کنیم سایپا در لیگ برتر بماند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تیم فوتبال سایپا در جدول لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش آقازاده مربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست مقابل استقلال گفت: مقابل یکی از تیم‌های بزرگ و با مهره‌های فنی خوب بازی کردیم. بازی بسیار خوبی رقم خورد و تا دقیقه ۷۵ خوب بازی کردیم، اما جریان بازی بعد از ضربه پنالتی تغییر کرد و گل دوم را نیز دریافت کردیم.

او ادامه داد: سه بازی باقی مانده و ما تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم جایگاه خودمان را در جدول پیدا کنیم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داد سوالاتی برای ما پیش آمد. ما نتوانستیم بازیکنان جدید در اختیار بگیریم و کارمان را با همان بازیکنان قدیمی ادامه دادیم. واقعا جای سوال است تیم سایپا را چه فردی با چه ارقامی بسته است؟ زمانی که ضربه پنالتی به سود حریف گرفته شد، کمالوند به دروازه بان تیم گفت به سمت چپ برو در حالی که دروازه بان تیم ما این کار را نکرد. ما به برخی موضوعات مشکوک شدیم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

مربی سایپا بیان کرد: ابراهیم صادقی تیم را نبسته و شاید اعضای هیئت مدیره سابق در بستن تیم دخیل بوده‌اند. سه بازی دیگر پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم در جدول بمانیم و کار تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

آقازاده افزود: در ۷ بازی که در کنار مجموعه بودیم سعی کردیم وضعیت فنی و ذهنی بازیکنان را تغییر دهیم. در بخشی مواقع موفق بودیم و نیاز است با بازیکنان صحبت شود. خود بازیکنان امروز متوجه برخی اتفاقات شدند. مطمئن باشید درباره ضربه پنالتی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

او درباره داوری گفت: داوری خوب بود و به نظرم پنالتی بود، اما وقتی داوران زمانی که مقابل تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند بیشتر به نفع آن‌ها قضاوت می‌کنند و خطا‌ها را به نفع تیم‌های اعلام می‌کنند. در دقایق آخر بازی مقصر بودیم. تا آخرین دقایق بازی در لیگ می‌جنگیم تا سایپا در لیگ برتر باقی بماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.