مدیرعامل تیم فوتبال سایپا در خصوص رای کمیته استیناف درباره پرونده بازی ۲ تیم فوتبال سایپا و پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد سراجی، مدیرعامل تیم فوتبال سایپا در خصوص رای کمیته استیناف درباره پرونده بازی ۲ تیم فوتبال سایپا و پیکان اظهار کرد: ما در لایحه‌ای که به کمیته استیناف ارسال کردیم به هیچ وجه ماده ۶۱ که درباره بازیکن غیرمجاز است را مد نظر قرار نداده ایم و درباره بازیکنی که صلاحیت ورود به زمین را ندارد، معترض هستیم. میزان تاثیرگذاری بازیکن در ماده ۳۶ آیین نامه ثابت وجود دارد و در آیین نامه جدید که در سال ۱۳۹۷ ابلاغ شده است، قانون گذار می‌گوید میزان تاثیرگذاری بازیکن غیر مجاز به هیچ وجه قابل اندازه گیری نیست.

او ادامه داد: تیم فوتبال سایپا معتقد است که این رای فاقد پشتوانه حقوقی است. کمیته استیناف هر سه شنبه تشکیل جلسه می‌دهد، اما با فشار‌های سیاسی و نماینده‌ای که در مجلس شورای اسلامی در خصوص رای کمیته انضباطی به نفع سایپا نطق طوفانی کرد و نماینده دیگری نیز کمیته استیناف را در صورت صدور رای به نفع سایپا تهدید به برخورد کرده بود، کمیته استیناف با فشار‌های خارج از فوتبال در روز یکشنبه تشکیل جلسه داد و فرآیند رسیدگی به این پرونده از روال عادی خودش خارج شده بود.

او افزود: موسوی، معاون کمیته استیناف در میانه رسیدگی به پرونده جلسه را ترک می‌کند. او و دیگر اعضای کمیته نیز به دلیل قطع شدن برق فدراسیون فوتبال این رای را امضا نمی‌کنند و بعدا این رای تایپ و امروز به دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ می‌شود. صدور این رای نشات گرفته از فشار‌های سیاسی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار