سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرنطینه، از نیاز‌های مرز میرجاوه

یکی از مشکلات مرز میرجاوه، نبود قرنطینه مراقبت بهداشتی در این مرز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دین پرست  معاون وزیر کشور با بیان این مطلب در بازدید از امکانات و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان مرزی میرجاوه گفت: در نقطه صفر مرزی میرجاوه، زائر سرای مناسبی وجود دارد و در شرایط فعلی بحران کرونا که این مکان بدون استفاده مانده است، می‌توان از آن به عنوان قرنطینه برای کنترل سلامت افراد، هنگام ورود و خروج در مرز، استفاده کرد.

دین پرست با بیان این که پیرو دستور رئیس جمهور مبنی بر بررسی مرز‌های کشور و نیازمندی‌های این مناطق، به میرجاوه سفر کرده ایم، افزود: هماهنگی‌های لازم برای استفاده از این زائرسرا را به عنوان قرنطینه انجام می‌دهیم.

وی در بازدید از بیمارستان شفاء میرجاوه هم امکانات این بیمارستان را برای خدمات رسانی به بیماران مطلوب ارزیابی کرد.

معاون وزیر کشور افزود: نیرو‌های نظامی و انتظامی با اقدامات پیشگیرانه خود در سال گذشته بیش از ۳۹ هزار تبعه پاکستانی و افغانستانی را از مرز طرد کردند که این رقم تا ۱۷ تیرماه امسال به ۵۸ هزار نفر رسید.

دین پرست گفت: در کل کشور هم امسال ۱۲۰ هزار تبعه بیگانه از کشور طرد شده اند.

بابک دین پرست جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودرو‌های ترانزیتی از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان در مرز میرجاوه بازدید کرد.

بابک دین پرست معاون وزیر کشور و جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان؛ صبح امروز به منظور بازدید از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودروهای ترانزیتی از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان در مرز میرجاوه، عازم این شهرستان شد.

وی در این سفر وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و‌درمانی و کیفیت ارایه خدمات را در این حوزه مورد ارزیابی و‌ بررسی قرار داد.

جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در ادامه از بیمارستان ٣٢ تختخوابی دارالشفاء میرجاوه بازدید کرد.

بازدید از بیمارستان‌های زاهدان و بخش‌های ویژه درمان بیماران کرونایی و حضور در ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونای کشور در سفر به این استان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.