دین پرست گفت: تمامی شاخص‌های چهارگانه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اماکن عمومی سیستان و بلوچستان همیشه رتبه آخر بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در حاشیه سفر به زاهدان با بیان اینکه بازدیدی از مرزهای سیستان و بلوچستان خواهیم داشت تا اگر مشکلی در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا وجود دارد آن را پیگیری و رفع کنیم اظهارداشت: این اولین سفر من بعد از چند سال است که برخلاف هدف همیشه در حوزه بررسی مشکلات اقتصادی، اجرای اسناد توسعه و محرومیت‌زدایی این استان انجام می‌شود.

وی افزود: این سفر به دستور وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا با چند هدف انجام شده که امید است تمامی مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین قرارگاه عملیاتی را در این سفر در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بیان کرد: در این سفر چند موضوع خیلی مهم هدف‌گذاری شده که مهمترین شان نحوه اقدامات گسترده نیروهای مسلح در مرز برای جلوگیری از تردد اتباع غیرمجاز بوده برای اینکه از این مسیر ویروس کرونا وارد کشور نشود.

وی ادامه داد: ابلاغیه‌های زیادی داشتیم از سوی رییس جمهوری، وزیر کشور به عنوان رییس شورای امنیت کشور، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ناجا که بیش‌از ۲۰ بخشنامه و دستورالعمل برای جلوگیری از این ترددها صادر شده که این موضوع در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دین پرست بیان کرد: روند اقدامات وزارت بهداشت در اجرای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی مبنی بر اینکه جلوگیری کنند از ورود این ویروس و گردش آن به عمق ۲۰۰ کیلومتری کشور نیز در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفر موضوع بیمارستان‌های ناتمام را مورد بررسی قرار می‌دهیم خاطرنشان کرد: موضوع بعدی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت عملکرد ستاد مدیریت کرونا سیستان وبلوچستان و دستگاه‌های عضو این ستاد است.

 بابک دین پرست معاون وزیر کشور و جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با کرونا در سفر خود به سیستان و بلوچستان؛ صبح امروز شنبه به منظور بازدید از روند ورود و خروج اتباع و تردد خودروهای ترانزیتی از مرز رسمی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان در مرز میرجاوه، عازم این شهرستان شد.

وی در این سفر قرار است وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و کیفیت ارایه خدمات را در این حوزه مورد ارزیابی وبررسی قرار دهد.

بازدید از بیمارستان‌های زاهدان و بخش‌های ویژه درمان بیماران کرونایی و حضور در ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونای کشور در سفر به این استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار