سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده سپاه استان مرکزی با خانواده معظم شهید مجیدی

به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی دیداری با خانواده ایشان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام سردار سعید مجیدی گفت: شهدا در مسیری که با خداوند متعال معامله کردند از جان و مال خود گذشتند تا علاوه بر اینکه ارزشهای الهی را برای ما تثبیت کنند سربلندی و عزت را برای ملت به ارمغان بیاورند.

سردار کریمی افزود: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا در همه عرصه ها است و شهدا با رفتار خود نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و انقلابی را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: پدران و مادران شهدا علاوه بر اینکه خودشان با تربیت فرزندانی انقلابی و مجاهد از جمله السابقون هستند، با تقدیم فرزندان برومندشان در راه اسلام در نزد خداوند عزیزتر می شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: خانواده معظم شهدا بزرگترین توفیق الهی را کسب کردند و با تربیت و تقدیم عزیزشان در کار شهید سهیم هستند و لذا تکریم خانواده معظم شهید یک وظیفه دینی و انقلابی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

سردار کریمی اضافه کرد:شهید والامقام سردار سعید مجیدی که روحیه قرآنی و عشق به اهل بیت(ع) همواره در روحیات و رفتارهای او موج میزد از منتظران واقعی شهادت بود و سال ها برای گرفتن این جایگاه ارزشمند مجاهدت کرد و در واقع شهید مجیدی مصداق آیه شریفه «وَ مِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ» بود.

همچنین سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام سردار سعید مجیدی گفت: شهدا با بصیرتی که داشتند وظیفه خود را به خوبی شناختند و برای انجام وظیفه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و لذا شهدا السابقون هستند که برای رسیدن به کمال و بهترین جایگاه در نزد خداوند سبقت گرفتند.

سرهنگ کریمی با تاکید بر این نکته که قدرت شفاعت مهمترین نعمتی است که خداوند به شهدا عطا کرده افزود: می توانیم با توسل به این عزیزان از آنها درخواست سعادت و کمال داشته باشیم.

او امنیت پایدار و مثال زدنی امروز ایران اسلامی را برگرفته از حماسه سازی ها و شهادت طلبی شهدایی همچون شهید مجیدی دانست که با مجاهدتشان بزرگترین گام را برای اعتلای اسلام برداشتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: شهید مجیدی در کنار شخصیت ولایت پذیری و دینی و انقلابی آن یک ورزشکار با اخلاق و با روحیه جهادی بود که از دل یک خانواده متدین رشد و تربیت شده بود.

سرهنگ کریمی ادامه داد: روحیه شهادت طلبی و مسئولیت پذیری در برابر ارزشهای دینی همواره در سیره شهید مجیدی موج میزد و در عرصه ها و میدانهای مختلف بهترین عملکرد را ازخود برجای می گذاشت.

او تاکید کرد: وجود اعتقادات محکم دینی و انگیزه الهی از ویژگی های برجسته دیگر شهید مجیدی بود که با مجاهدت های بی دریغ خود او را به آرزوی نهایی خود رساند.

در پایان دیدار  تمثال مبارک شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی برای شهدای استان مرکزی تهیه شده به خانواده معظم ایشان اهدا شد.

پیکر پاک سردار شهید«سعید مجیدی» روز دوشنبه ۱۷ خرداد با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در اراک تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.