آخرین خبر‌های انتخاباتی استان مرکزی را در بسته خبری ذره بین انتخابات پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با نزدیک شدن به انتخابات ۲۸ خرداد تلاش‌های تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و در برخی از شهر‌ها سرنوشت کرسی‌های میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت‌ها و اخبار انتخاباتی می‌پردازد و شما را از خبر‌های داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می‌کند.

تبلیغ مجازی داوطلبان شورا‌ها در استان مرکزی

با وجود اینکه تبلیغات داوطلبان شورای شهر هنوز شروع نشده و تبلیغ خارج از زمان قانونی جرم است، اما داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان مرکزی در فضای مجازی فعالانه تبلیغ می‌کنند و گوششان نیز بدهکار ممنوعیت‌های تبلیغی نیست.

پلیس با متخلفان انتخاباتی برخورد می‌کند

سرهنگ آنقی رئیس پلیس فتای استان مرکزی همچنان از رصد کامل فضای مجازی برای ارتقای امنیت فضای مجازی در انتخابات خبر داده است.

سرهنگ آنقی گفته تمام تحرکات داوطلبان نامزد‌ها ستاد‌ها و حامیان آن‌ها بررسی می‌شود و با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد شد.

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر رعایت نکات بهداشتی انتخاباتی

با داغ شدن تنور انتخابات و شروع شدن دور همی‌های انتخاباتی جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر رعایت نکات بهداشتیتاکید کرده و گفته باید دورهمی‌های انتخاباتی در فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی
انجام شود.

انتخابات عاشقانه در استان مرکزی

جمعی از فعالان فضای مجازی در استان مرکزی پویش "به عشق شهید مجیدی رای میدهم" را راه اندازی کرده اند.

فعالان، رویکرد این پویش مردمی را «رای درست، ادامه دهنده راه شهداست» نامیده اند و از همگان دعوت کرده اند به این پویش بپیوندند.

سردار مدافع حرم شهیدسعید مجیدی با گمنامی رزمید و چند روز پیش در سوریه در عملیات تروریستی داعش به شهادت رسید و از این شهید والامقام ۲ دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

حضور حداکثری در انتخابات ادامه راه شهدای مدافع حرم است

سردار گودرزی از یادگاران دفاع مقدس و رزمنده جبهه مقاومت در مراسم وداع با پیکر سردار مجیدی سردار شهید مدافع حرم در مصلای اراک گفت: اگر امروز می‌خواهیم ادامه رونده راه شهدا، شهدای مدافع حرم و مکتب جبهه مقاومت باشیم باید در انتخابات نقش آفرینی کنیم وهمه توان را برای حضور حداکثری مردم پای کار بیاوریم.

سردار گودرزی افزود: انتخابات یک رویداد بسیار مهم و حساس است که دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم است و لذا همه باید نقش آفرینی کنیم.

او اضافه کرد: در گردنه تاریخی که رهبری فرمودند امروز انقلاب اسلامی همچون ستاره‌ای پر فروغ در منطقه می‌درخشد، اما در شرایط داخلی در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد نیاز به یک خلق حماسه داریم که بتوانیم پیروزی‌ها و درخشندگی‌های انقلاب اسلامی را در به درون الحاق کنیم و به تثبیت برسانیم.

نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری هم از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی مشغول معرفی برنامه هایشان هستند و افزایش یارانه، به کارگیری زنان و جوانان در دولت، حل مشکل مسکن، شکوفایی تولید و بهبود ارزش پول از مهمترین برنامه‌های اعلامی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری است.

تبلیغ خودجوش کاغذی برای یک نامزد ریاست جمهوری

با وجود اینکه امسال برخلاف دوره‌های قبل تبلیغات ریاست جمهوری تا روز‌های گذشته خبری از تبلیغات کاغذی و پوستری نامز‌های ریاست جمهوری نبود، اما طرفداران یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری به صورت خودجوش با هزینه شخصی اقدام به چاپ عکس تبلیغاتی کرده و بین مردم پخش می‌کنند.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای سیاسی یکی از مسئولان در استان مرکزی

شنید شده یکی از مسئولان فعلی  استان مرکزی و طرفداران پروپا قرص این دولت  با رصد داوطلبان و چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به سمت یکی از نامزد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری چرخیده و سنگ او را به سینه می‌زند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.