سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه پنجره واحد الکترونیکی در سیرجان

سامانه الکترونیکی پنجره واحد اقتصادی در سیرجان فعال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در راستای تحقق بخشی به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" به اتفاق فرماندار ویژه سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر درمجلس و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان از ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بازدید کرد.

  معاون امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه این بازدید مشکلات و موانع پیش روی تولیدات را از زبان مدیران واحد‌ها جویا شد وگفت: بر اساس برنامه قبلی می‌بایست امروز کارگروه رفع موانع تولید استان در سیرجان برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی امروز ازواحد‌های صنعتی و تولیدی سیرجان در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه شهرستان بازدید و مقررشد مشکلات تسهیلات و تامین منابع مالی، تامین مواد اولیه کارخانجات از جمله روغن خوراکی و فولاد، مشکلات زیست محیطی و منابع طبیعی برخی از واحد‌های صنعتی و تولیدی پیگیری و مرتفع شود.

او از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پنجره واحد در سیرجان خبر داد وافزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده و امکانات موجود در شهرستان سیرجان، سامانه پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری در شهرستان سیرجان پس از مرکز استان، با هدف تسهیل در سرمایه‌گذاری، بهبود محیط کسب و کار و سادگی روند دریافت مجوزات، راه اندازی می‌شود.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان نیز با قدردانی از سفر معاون استاندار به سیرجان گفت: در راستای رسیدگی به مشکلات و موانع رونق تولید، از ابتدای امسال، یک روز در هفته را با هدف رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان سیرجان و حرکت در مسیر رونق و جهش تولید با حضور امام جمعه و تنی چند از مسوولین انجام می‌شود.

او افزود: با وجود همه مشکلات از تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی، بحران کرونا واحد‌های تولیدی و صنعتی سیرجان با همت و تلاش خستگی ناپذیر برای رونق تولید و توسعه، جهاد می‌کنند.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر و رئیس مجمع نمایندگان استان هم دراین بازدید از فعالیت ۸۰۰ واحد تولیدی در سیرجان خبر داد و گفت: به دلیل برخی مشکلات یاد شده این واحد‌ها با ۳۰ تا ۷۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند که با رفع مشکلات تولید، امکان  اشتغال هم وجود دارد.

او افزود: امسال بیش از ۸ هزار نفر سهمیه اشتغال در سیرجان اعلام شده است که باید دولت زیرساخت‌های لازم و رفع مشکلات تولیدی را انجام دهد و روحیه مطالبه گری از مسئولین در رسانه‌ها و مردم نهادینه شود تا نتایج خوبی را در اشتغال داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.