سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۸۳۱ دُز واکسن کرونا به جامعه هدف بهزیستی خراسان جنوبی

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در نوبت اول واکسیناسیون ۸۳۱ دُز واکسن کرونا به جامعه‌ی هدف بهزیستی استان تزریق شده است.

عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون ۸۳۱ دُز واکسن کرونا برای پرسنل، سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولین ذهنی، جسمی و حرکتی زیر نظر اداره کل بهزیستی استان تزریق شده است.

او افزود: از این ۸۳۱ دُز واکسن نوبت اول، ۲۱۹ دُز برای پرسنل و سالمندان، ۱۴۹ دُز برای بیماران روانی مزمن، ۴۴۸ دُز برای معلولین ذهنی، ۱۵ دُز برای معلولین جسمی و حرکتی تزریق شده است.

عرب نژاد با اشاره به تزریق نوبت دوم واکسن کرونا برای جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد: تاکنون دُز دوم واکسن کرونا برای پرسنل، سالمندان، معلولین و بیماران روانی مزمن تزریق شده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به این که در مجموع ۶۶۲ نفر در مراکز شبانه روزی استان دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند، تصریح کرد: تاکنون در مراکز سالمندان ۱۹۶ نفر، بیماران روانی و مزمن ۵۹ نفر و در مراکز ذهنی ۳۶۷ نفر نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.