نارنجی شدن وضعیت کرونا در نهبندان، زنگ خطر ورود موج جدید کرونا از استان‌های همجوار را به این شهرستان به صدا در آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نبی زاده دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در نشست این کمیته گفت: وضعیت قرمز کرونا در استان سیستان و بلوچستان برای ما نگران کننده است و نارنجی شدن شهرستان نهبندان بر این نگرانی‌ها افزوده است.

او با اشاره به روند رو به افزایش کرونا در کشور افزود: با توجه به همجواری شهرستان نهبندان با استان سیستان و بلوچستان از مردم می‌خواهیم از سفر کردن به این استان خودداری کنند و مراقبت‌های بهداشتی کرونا را جدی‌تر بگیرند.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تأکید بر تمرکز رسانه‌ها بر آگاهی بخشی به جامعه گفت: متأسفانه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در استان کمتر شده است که باید با دادن هشدار به مردم از گسترش این بیماری جلوگیری کنیم.


بیشتر بخوانید


برگزاری مراسم عروسی در خانه باغ ها، کانون انتقال کرونا

در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین نسبت به برگزاری مراسم عروسی در خانه باغ‌های اطراف شهر بیرجند هشدار داده شد.

مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با وجود بازگشایی تالارها، اما همچنان شاهد برگزاری مراسم عروسی در خانه باغ‌های اطراف بیرجند هستیم که ضروری است دهیاران با ورود پیشگیرانه به این موضوع، برگزار کنندگان این مراسم را نسبت به خطرات شیوع کرونا آگاه کنند.

نبی زاده افزود: با توجه به رعایت خوب شیوه نامه‌های بهداشتی در تالار‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بیشترین نگرانی ما از خطر انتقال خانوادگی کرونا در مراسم عروسی بیرون از تالارهاست که در صورت لزوم برخورد‌های قانونی لازم باید صورت گیرد.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۷ ۰۸ تير ۱۴۰۰
مردم ومسولین بایستی جدی بگیرند
آخرین اخبار